Blog Archive

Sunday bliss

Today is such a wonderful day, even though I have to stay home to write my Neuropsychology essay I somehow don't feel put down by it. It must be the spring that is almost here. Not almost actually. London is blossoming right now! It makes me want summer to come even more. I just have this desire this year to go to St. Tropez. We'll see how it goes.

Today as I was searching for a design of a Hermes scarf I found this little brochure on one of the websites. It contains many different ways on how to use your scarf. I must say I never knew you could tie a scarf in so many great ways! So as a good girl, that I am, I'll share the brochure with you. I mean this should be given to every girl on planet!

I'll post it as pictures but if you want to have it on your computer I'll supply a link at the bottom from where you can download the brochure in a .pdf file.



Tłumaczenie:

Dzisiaj jest tak piękny dzień. I nawet to, że musze zostać w domu i pisać pracę z Neuropsychologii nie wprowadza mnie w zły nastrój. To musi być ta wiosna, która zbliża się wielkimi krokiami, ba ona już nawet nadeszła. Londyn kwitnie! To sprawia, że chcę lata jeszcze bardziej. Mam taką wielką ochotę w tym roku pojechać do St. Tropez. Zobaczymy jak to będzie.

Dzisiaj gdy szukałam pewnego designu apaszki Hermes'a znalazłam broszurkę na jednej ze stron. Zawiera ona wiele sposobów w jaki można wykorzystać szaliki/apaszki itp. Naprawdę nie wiedziałam, że jest ich aż tyle! Więc jako, że jestem dobrą dziewczynką podziele się tą broszurą z wami. Mówię Wam, ta broszura powinna być dana każdej dziewczynie na świecie!

Zamieszczę ją jako zdjęcia, ale jeżeli chcecie mieć ja na swoim komputerze na końcu post'a zamieszczam link skąd możecie ściągnąć tę broszure w formie pliku .pdf.